Reklamácia a vrátenie

CHCETE TOVAR VRÁTIŤ?

Tovar je možné vrátiť prostredníctvom odstúpenia od kúpnej zmluvy. Od kúpnej zmluvy môže odstúpiť spotrebiteľ do 14 dní od doručenia tovaru. Ako postupovať:

  • tovar zašlite (v pôvodnom obale) na našu adresu: Vulpi, s. r. o., Rínok 81/32, Lokca 02951, +421 907 649 471
  • odporúčame tovar zaslať doporučene, aby ste mali doklad o odoslaní a doručení tovaru
  • balíky zaslané na dobierku alebo ako "balík na poštu" nebudú prebraté
  • rovnako nám zašlite faktúru a kompletne vyplnený formulár pre odstúpenie od zmluvy 
  • po prebratí tovaru a jeho kontrole dostanete vyjadrenie k odstúpeniu od zmluvy a budú vám vrátené prostriedky (najneskôr v zákonnej lehote 14 dní)

CHCETE TOVAR REKLAMOVAŤ?

Štandardná zákonná lehota pre uplatnenie reklamácie spotrebiteľom je 24 mesiacov. Ako postupovať:

  • kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu info@vulpi.sk - nie telefonicky (komunikácia musí byť v písomnej podobe)
  • e-mailom nám zašlite faktúru, podrobný popis vady produktu spolu s fotodokumentáciou/videom a vyplneným reklamačným protokolom
  • niektoré reklamácie je, vzhľadom na povahu vady, možné vyriešiť na diaľku - v tom prípade nie je potrebné tovar zasielať k nám
  • ak je potrebné posúdenie vady výrobku (oznámime vám e-mailom), je potrebné zaslať faktúru (slúži ako záručný list) a reklamovaný tovar na našu adresu: Vulpi, s. r. o., Rínok 81/32, Lokca 02951, +421 907 649 471
  • odporúčame tovar zaslať doporučene, aby ste mali doklad o odoslaní a doručení tovaru
  • po doručení tovaru a posúdení vady výrobku dostanete vyjadrenie k reklamácii (najneskôr v zákonnej lehote 30 dní)

Tento skrátený postup vrátenia a reklamácie nie je možné považovať za kompletné znenie reklamačných podmienok a podmienok odstúpenia od zmluvy. Kompletné znenie podmienok reklamácie a podmienok odstúpenia od kúpnej zmluvy nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach.